כיצד תעצבו את הבית שלכם בעזרת תמונות מפינטרסט?

אחת הדרכים הכי טובות שאני מכירה כדי להגיע לתוצאה המדויקת מכל סוג שהוא היא קודם כל לדמיין אותה. פשוט לדמיין את התמונה של התוצאה שאנחנו רוצים להגיע אליה… אחרי שדמיינו אותה מספיק וחשבנו עליה מכל כיוון, נוכל להתחיל לתכנן את הדרך כדי להגשים אותה ולהפוך אותה למציאות. כשאני מתחילה לעצב בית ללקוחות שלי – זה בדיוק מה שאני מבקשת מהם "תתחילו בלדמיין את הבית שלכם, בלי מגבלות, איך הייתם רוצים שהוא יראה, איך הייתם רוצים להרגיש בו? איזה צבעים הייתם בוחרים לו? מה שנקרא לכו על זה בגדול"
נשמע פשוט, נכון? אז מסתבר (מנסיון!) שזה ממש לא! הרבה פעמים הלקוחות היקרים שלי אומרים לי "אבל אין לנו דמיון", או "אנחנו לא יודעים בכלל מאיפה להתחיל"… טוב, אחרי ששמעתי את זה כמה וכמה פעמים, הבנתי שיש כאן משהו שמצריך התייחסות ומציאת פתרון מתאים. חשבתי כמה זה יכול להיות נפלא להראות ללקוחות שלי אופציות שונות של תמונות – בהתאם למה שהם מחפשים כדי שיוכלו בקלות להגיד לי (וגם להם) " כזה אני רוצה" או "לא חשבתי על זה, אבל זה נראה בהחלט מעניין" או אפילו " וואו זה בדיוק מה שחלמתי עליו אבל לא ידעתי איך להגדיר את זה במילים". בדקתי כמה אפשרויות ומתוכן הפתרון שמצאתי שענה לי על כל הדרישות, היה להיעזר ב"PINTEREST". הפתרון בעיני כל כך פשוט ונוח לשימוש ואני שמחה לחלוק אותו גם איתכם.
3227459
380b5b52e7cedca8688c80af713a34b6
f2994462234039d93caf3877b17bd537
אם עדיין לא עשיתם היכרות עם פינטרסט (ממליצה לכם עוד היום להיכנס לעולם הזה ולגלות שם עולם שלם ומופלא…) אז דעו לכם שזאת רשת חברתית לכל דבר שהייחודיות שלה היא יצירת לוחות של תמונות לפי נושאים. את התמונות אפשר למצוא ברחבי הרשת או תמונות שהעלו ושיתפו משתמשים אחרים. ככה בצורה פשוטה מאוד, יכול כל אחד לבנות לו לוח לנושא מסויים, ושם לשמור את כל התמונות שמתאימות לו. טוב, אני כבר שומעת את השאלה הבאה שלכם "איך נעשה את זה בפועל?" יפה. בדיוק בשביל זה הכנתי לכם את הדרך לעשות זאת צעד אחרי צעד בדיוק כפי שהלקוחות שלי עושים…
שלב ראשון נכנסים לפינטרסט, נרשמים, יוצרים לוח חדש ונותנים לו שם בהתאם לנושא של הלוח שנרצה, בצורה כזאת שכשנחפש אותו בפעם הבאה יהיה לנו קל למצוא אותו – למשל "לוח השראה למטבח". שימו לב שיש אופציה להפוך את הלוח ללוח פרטי – כדי שרק אתם ומי שתרצו לצרף (למשל בן או בת הזוג) יראו אותו.
שלב שני כיצד מוצאים תמונות? הולכים לשורת החיפוש למעלה וכותבים את הנושא המבוקש. כאן עדיף לחפש באנגלית, כי תקבלו יותר אופציות, אבל אפשר בהחלט לנסות לכתוב בעברית ולראות מה תקבלו. אחרי שתלחצו ENTER תקבלו בהמשך הדף, אוסף של תמונות קשורות לנושא שלכם. על כל תמונה שתלחצו, יפתח לכם עמוד חדש כשהתמונה בראשו ומתחתיה תקבלו עוד ועוד תמונות באותו סגנון ושקשורות לאותו נושא. כך אפשר להתחיל ולדייק את מה שאנחנו אוהבים. למשל אנחנו מחפשים מטבחים אפורים. נחפש בשורת החיפוש "grey kitchen". נקבל הרבה אופציות של מטבחים בצבע אפור. נחפש אחד שאנחנו אוהבים. נעמוד עליו ונקבל מתחתיו עוד מטבחים אפורים באותו סגנון.
שלב שלישי כיצד תדייקו במה שאתם מחפשים? ככל שתהיו יותר מדוייקים בבחירה ככה התוצאות יהיו יותר נכונות עבורכם. לכן מומלץ כבר כשמתחילים לחפש לפי מילות חיפוש, לא להסתפק במילה הכללית מטבח אלא לתת מספר פרמטרים נוספים- למשל אפשר לחבר למילה מטבח גם את סוג הסגנון, או צבע, או דלתות מטבח וכו'. כל פעם שנקבל בתמונות משהו שמתקרב למה שאנחנו מחפשים נעמוד עליו ונמשיך לדייק אותו – למשל נתחיל עם מטבח אפור, נמשיך לדייק אותו עם סוג הדלתות, סוג השיש, סוג הפרזול וכן הלאה וכן הלאה. עד שתגיעו לבחירה המדויקת שחיפשתם.
שלב רביעי מצאתם תמונה מתאימה? מעולה. כיצד תשמרו אותה? שימו לב שעל כל תמונה ישנו מלבן אדום בחלקה העליון ועליו ישנה המילה "PIN" (מהמילה לנעוץ – ממש כמו נעיצת תמונה על לוח מודעות).ברגע שתלחצו על המילה "PIN" תיפתח רשימת הלוחות שיצרתם ותוכלו לשמור את התמונה תחת הלוח המתאים.
שלב חמישי מה עושים אם אנחנו עדיין לא בטוחים במה שאנחנו רוצים? זו בדיוק היחודיות והנוחות בשימוש בפינטרסט. אם אתם לא בטוחים במה שאתם אוהבים,באיזה סגנון, באיזה צבע, נעצו מספר אופציות. בשלב כלשהו יתמלא לכם הלוח בהמון תמונות ותוכלו להיכנס אליו ולעבור עליהן שוב ואז לראות מה אתם יותר אוהבים ומעדיפים ולעשות שוב ושוב ניפוי בתמונות – עד שתגיעו לבחירות מדוייקות. תמונות שהחלטתם שאתם לא זקוקים להן – פשוט מחקו.
שלב שישי הגעתם ללוחות עם תמונות של דברים מתאימים עבורכם, מה עכשיו? בשלב הזה, תבחנו כל תיקייה שיצרתם לעומק ובחרו ממנו את התמונות הסופית לכל דבר שתרצו שיהיו בבית שלכם. שימו לב שככל שתהיו יותר סגורים בבחירות שלכם, כך יהיה לכם יותר קל בזמן הרכישות בחנויות. למשל בלוח שנקרא "חדר שינה הורים" תוכלו לשים מיטה שאתם אוהבים, שידות צד, גופי תאורה לצד המיטה וגוף תאורה תלוי, שטיח, סוג ארון בגדים ואקססוריז על הקירות. הכל כמובן בהתאם לצבעוניות ולחומריות האהובה עליכם.

שלב שביעי ואחרון
שלב הרכישות! עכשיו כשהעבודה ה"קשה" של ההחלטות מאחוריכם, קיבלתם אוסף של תמונות לכל חלל שרציתם ואתם כבר לא צריכים לדמיין איך הוא הולך להיראות.
הדפיסו את התמונות או סדרו אותם בקובץ פאוורפוינט למשל והדפיסו כדי שיהיו לכם מול העיניים (זה יעזור לכם גם שתלכו לקניות עצמן)
הכינו רשימה של כל הפריטים הנדרשים לכל חדר. כשיש לכם רשימה סופית מוכנה ומפורטת, חפשו את החנויות שמוכרות דברים דומים דרך האינטרנט. בנו לכם את ימי הקניות לפי מיקומי החנויות. התחילו ברכישות מצויידים בתמונות שהדפסתם, במידות של כל פריט ובהערות חשובות שרשמתם לעצמכם והתחילו להפוך את הבית שלכם מחלום למציאות!
כל התמונות נלקחו מתיקיית הפינטרסט שלי כאן